Wednesday, April 7, 2010

Tere hommikust maailm!!
Krissu on endale ka blogi teinud,nii vahva!
Ja Priit läheb matustele täna.
Ja Elis oli väga ilus täna hommikul ;)
Ja Karolin omakorda väga korralik eile õhtul.
Ja Helq`l oli sünnipäev eile,ka minupoolt palju õnne!Seda lähme me tähistama järgmine nv.
Ja elu on ilus,kui inimesed on soojad,on ju nii?Mina tunnen küll nii.
Aga on midagi,millest ma arvan,et ma ei saa üle ega ümber.Ma pen seda tegema.Vaatab seda asja,aga ma usun,et see on mu enese südamerahu nimel hädavajalik.Ma arvan.
Ja neljad keemias on juba mega!Ülbe ja sellega rahul:DDD

Ma ei tea,mida ma tahan.Ma ei ole endas üldse kindel enam.Aga mulle piisab su silmadest ja aimdusest,et nägin su huuli kõverdumas lühikeseks naeratuseks.Ma olen su pärast happy.Päriselt olen.Niikaua,kui oled õnnelik,on kõik hea..

No comments:

Post a Comment