Wednesday, April 28, 2010

Issand jumal.Palun andke mulle andeks.Mõlemad.

See,mis juhtus eile enne bändiproovi oli kohutav.Ma väga väga vabandan oma tunnetepurske pärast.käitun ikka veel nagu totaalne 13 aastane puberteet.Ahhh.
Sest et tegelikult on ju kõik korras,nagu ma üritan kõigest hingest tervele maailmale selgeks teha.Tõesti,see tunne,mis mind täna inglise keeles valdas,tuletas väga seda Martti-ajastut meelde.Pilk suunatud aknast välja kusagile kaugele,läbi tumeda vihmasaju,mõtted peas keerlemas ja veel hullemini keerlemas hommikune võileib kõhus.Ja feeling,et appi need paganama sipelgad üle terve mu keha lihtsalt puhtfüüsiliselt söövad mu ära enne kui mul avaneb võimalus püstigi tõusta.
Meenub jälle suur suvi kõigi oma võimaluste ja õnnetunde tekitamisvõimega:) Jälle,nagu igal aastal oleme me kõik iseendi jumalad ja maailm lebab meie jalge ees...See suvi,mis aga mind ees ootab,tõotab tulla unustamatu.
Issand.Ma ei suuda edasi kirjutada.Kardan,et mu süda lõhkeb kohe.
Tunnetetulvad.

No comments:

Post a Comment