Wednesday, April 14, 2010

Elu on nagu lill.Ta õitseb ja on ilus....aga kui esimesed närbumismärgid ilmuma hakkavad,tuleb teda lihtsalt kasta:D

Nii on ka minuga.Helari suudaks sellest lausest küll midagi hirmus roppu või lihtsalt imelikku välja pressida,aga mis teha...:)
Jah,sul on õigus,mu kõige ilusam õieke-suvi ON peaaegu käes.Ja siis me alles oleme...ja käime ...ja teeme...ja alles siis tuleb meile meelde ,et me oleme enamuses kõik alles suuresti alakad:(
Ma tahan juba nädalavahetust.Mitmes kord ma juba seda ütlen?Aah.
Soov.ee `s müüakse muide Hea Tuju tablette.Siukeseid pisikesi,helelillasid.Mulle tundub,et ma olen üpriski mitu alla neelanud.
Ja ma arvan,et me tegime mu rattale tõepoolest ära täna,sest et koduteel ta küll krabises ja krooksus mul korra väga imelikult.Nojah,mis seal siis ikka,tundub,et mul on siis kollast rattabeebit oodata:)
Ja anna andeks,ma annan järgmine kord sulle ka.Pinky selle peale!

No comments:

Post a Comment