Tuesday, April 13, 2010

Sa võtad maski eest ja mulle naeratad..:)

Ohjaah.Miks saan mina kõigist kontrolltöödest teada alles siis kui õpetaja juba pabereid jagab??
Laisk olen,vat miks..Ja sealt need k****use kolmed mu ekooli lendavadki.Hmhh.Seekord siis füüsika.
Aga sõita tahaks.Ja olekski saanud seda teha,kui Ch nagu pisike põnn mu käe otsas pirisenud poleks:D Ei tegelt ma ei vingu üldse,see poiss on esmaklassiline:D Ja ma pole üldse segane,täiesti normaalne..enamasti:)
Tunnen,et kõik,mida ma hetkel tegema pean,on enese väljaelamine.Nagu Ch ja HelQ seda eile poes tegid ("Tere,vabandage,mul tekkis selline küsimus,et kas teil Eesti liha ka on?") kuigi nad said vastuseks,et minge Rimisse,kui ei sobi.:D Hea töö poisid!
Ja just sellepärast ma lausa vajan seda nädalavahetust.Vajan vabadust.Õnne ja armastuse lõhna õhus(kuigi seda viimast ma just alati ei tunne).Tahaks oma kopsud sellest lihtsalt lõhki tõmmata.Ma sulgen silmad ja ..näen enese ees suve.Sooja,hellitavat,imelist suve.
Hmm,need omadussõnad..
Ja see punane nokamüts..
Tahan minna ja hoida oma embuses päikest.Sest et tema mõistab,tema naeratab meile.

On lootus,mis ei rauge,on rütm,kus pole pause.

No comments:

Post a Comment