Sunday, April 18, 2010

Ma teadsin seda!

Isegi õpetajad ei taha koolis käia enam.Hm,tegelikult miks isegi?Ma arvan,et olen liiga omakasupüüdlik.
Eilne esik oli kuidagi teisiti.Kuidagi erilisem.
Kes tahab Johanna hullumajja viia??Sest et ta on totaalne kodukootud pisike kirjanik(okei,praegu hindasin jälle üle ennast:) Ja iga kord,kui olen just kirjutanud ja sind siis näen,muigan nagu hullumeelne ja judinad jooksevad üle selja.
Ja see,mis Ranno eile rääkis,pani mind mõtlema.Väga sügavalt mõtlema.Ma olen nii väsinud.Ma olen tüdinud,et teen oma lähedastele ja kallitele kogu aeg väga haiget.Ma palun sügava kummardusega andeks kõigilt,kellele olen liiga teinud.Sul,Ranno,oli ükskord enne ka minu suhtes õigus ja see raputas mind tugevalt.Sa oled hämmastav.
Kõik,mis ma oskan öelda on-armastage,armastage,armastage!Ükskõik kui hull on asi,armastus päästab teid ka põrgu väravate vahelt.

"The only exeption"Paramore
Ei,see on ilma tagamõtteta.Lihtsalt hea laul.
Elis..

No comments:

Post a Comment