Sunday, April 11, 2010

Tere hommikust maailm ja palju õnne Annaliisa!
Ma helistasin eile õhtul 00.02 ja olin already TEINE õnnesoovija.Masendav.
//
Ma arvan,et sa saad aru,miks ma sulle seda rääkisin.Usun,et sa tead.Ja tänu sellele mõistad sa mind,mis on väga hea.
Ja mind kummitab see laul.Ikka veel.Ja ma tunnen,et ei suuda selle eest mitte kuhugi põgeneda.Täpselt nagu muudegi asjade eest.Lihtsalt seisan,käed paluvalt ette sirutatud,anun ja seejärel saan täistabamuse.Ahervaremed.
Ja ma hakkasin mõtlema,et kogu see jumalavärk polegi nii võimatu tegelikult.Kuigi ega mul sellesse eriti usku ka ei ole.Lihtsalt,...Las räägivad sellest inimesed,kes asjast rohkem teavad ja endas kindlad on.Ma lasen oma käed lahti.Viimasel ajal olen ma õige palju seda õppinud tegema.Ja nii on kukkumine ja sellele järgnev kaotus alati vähem piinlikud ja valusad.Alati on lihtsam alla anda.

Ja Priit,see lugu,mida sa mõtlesid oli Casting Crowns "While you were sleeping"
Kõik.Ma olen tühjaks pigistatud,kuid samas nii rahul oma lõpliku otsusega.Sest et vaen ei vii kusagile.Ja see tunne on nii nii hea.

No comments:

Post a Comment