Monday, May 2, 2011

Hea tuju WC paber - ja teie s**t hakkab laulma ! ;D

Oioioiii,kui m**n suudab keegi ikka vahel olla.Mille jaoks te teete selliseid asju?Mida ma teile teinud olen?Mille jaoks see kõik? Mille eest te..sina mind karistad?Ma arvan,et sa ei tea isegi ,mida sa tegelikult tahad.Seda ütlesid Stennu ja Kristjan(;)ka(see,mis neil öelda oli,pani mind igastahes imestusest peaaegu pikali kukkuma).Minu jaoks on ka kõik nii segaseks muudetud juba.Ja kui sa ühel hetkel otsustad,mida sa tahad,võib olla juba liiga hilja..kõige jaoks.Ja kui sa tegelikult minust niimoodi arvad ja räägid,siis ole hea,ära tule purjus peaga minu ette "mehetegusid" tegema.Aitähh.

Nii,midagi muud peaks ka ju olema öelda :D
Ahjaa,ma tänan taaskord ühe suurepärase nädalavahetuse eest.Mul oli taaskord väga tore(siinkohal aga olen sunnitud jagama Kristuse arvamust,et järgmine kord võiks kappi minna jälle ;DD).Ja mingi salakülmiku peaks ka Sineadi juurde sisse soetama.Ja need Barbie-UNO kaardid tuleks minu eest ära peita,enne,kui ma ennast päris segaseks mängin.
Ahjaa,ja Sineadi tool on ju vaja korda teha..*lööb silmad maha* Ära mind politseisse anna,ole hea :DD tegelen sellega järgmine kord :)

Tjahh,mata töö suutsin LOOMULIKULT jälle kahe saada,maisaa enam üldse aru ,mis värk sellega on..oiiijaaah.Suvetööd küll ei taha.

Niisiis,kui te mind telefoni ega muude kommunikatsioonivahendite teel enam kätte ei saa,siis teadke,et olen ise endalt võtnud ära kõik präänikud ja saan nüüdsest alates ainult piitsa(LOE:olen vabatahtlikult andnud ära oma telefoni ja õiguse arvutis istuda ning olen end sulgenud nelja seina vahele,õppides matemaatikat).

Edu mu kahele pöörasele tsikile teispool meie riigipiiri! Kallid olete.

Armastust,
teie Joki.

No comments:

Post a Comment