Sunday, May 15, 2011

Varastan blogipealkirja ;)) 14.-15.05.2011 Ehk meeldejääv kuupäev.

Jahh.Nagu Sinead ütleb,aeg on kiiresti läinud.Ja mida lähemale jõuab suvi,seda lähemale kardetud üleminekueksamid(LOE:matemaatika).Oijaaah,ütlen ma selle peale.

Aga jah.Kristuse juures sai käidud eile ja Eurovisiooni vaadatud(ütlen juba alustuseks,et ei,rahule ma ei jäänud).Minu meelest(vabandage väga,kes nii ei arva)laulis Getter tunduvalt paremini kui eelviimase koha vääriliselt.Okei,oli ka paremaid,nagu näiteks kumiseb minu peas siiani Taani poistebändi "New Tomorrow".
Kui aus olla,olin lõpuks juba rohkem selle,kui Eesti poolt ;) Jaa,ja selle eest me veel Sineadiga naked mile`i jooksma lähme..:DD

Aga kuna inimestel on siin NIIHIRMUS KIIRE,siis eks ma pean praeguseks lõpetama.

Siiralt Teie,
Joki;*

No comments:

Post a Comment