Wednesday, April 27, 2011

Tore on siin tagasi olla :)

Oehh..juhtunud on niipalju ,et ma saan juba väga hästi aru,miks Sinead iga päev oma blogisse kirjutab.Sest et lõpuks,nii paari 3-4 päevaga on asju juba niipalju kuhjunud.
Oijaah.Sinead,kallis,ma ei oska sulle enam midagi öelda,sind kuidagi aidata,sulle toeks olla kuidagi.Kuidagi võõraks oleme jäänud me sinuga..jälle.Ja ise pärima ei taha ma tulla,tean ju omast käest,et see on ärritav.Aga ometi...Ohh.Ma ei tea.Lihtsalt palun,ma palun,ürita kuidagi hakkama saada ja kui sa seda tõesti soovid,siis..ilma minuta.
Njaa,teie kõik teised,kes siiamaani asjast mitte muhvigi aru pole saanud(;D),teie ma ütlen lihtsalt,et .. noore inimese elu on ka raske vahel.Tuleb lihtsalt hoida ja kaitsta,et nad ei murduks,enne kui suudavad endid ise kaitsma õppida.

Ma üritan.Ma ausõna nii nii väga üritan.Aga ma ei tea,mis sellest välja tuleb.Sest vanad harjumused on visad kaduma ja nõnda võingi ma lõpetada varsti jälle sama orgi otsas.Oeh.Ei,ma ikka üritan.HOIDKE RAISAD MULLE PÖIALT!! ;DD

Aga ei,viimane nädal pole üldse mitte üdini halb olnud..;)Tore on,et mõned inimesed ei ole siiani loobunud ametinimetusest Sunshine :) Kõik kokku moodustame me ikka ühe väga änksa rahva,elades pool oma vabast ajast Kasemetsas,pisikeses maamajakeses,kuhu Sinead just lõplikult oma viie suure spordikotiga sisse kolis :D

Te panete mu naeratama ja see on hetkel kõige tähtsam :)

PS,Ch : UURIMUSTÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!

No comments:

Post a Comment