Monday, May 9, 2011

Ma ei tea,kas ma tohiksin olla nii hirmus bubbly,kui mõni meist...oijah.Ja aidata ma lihtsalt ei oska.Anna andeks.



Kevad on ikka üks imelik aeg.Ühed armuvad (Y),teised lahutavad oma abielusid ja kauakestnud suhteid.Ühesõnaga üks suur surimuri ja muutuste aeg.Njaa.Aga sorry,I just can`t help it-ma olen nii hirmus õnnelik,et mina nende esimeste alla kuulun.Ja sind,mu kallis Krissu,pole ma ammu(kui üldse kunagi) nii õnnelikuna näinud.Aitäh tujutõstjale ;)
Jaa,see kuidas kõik inimesed on suve tulekuga seoses palju palju sõbralikumaks ja päikselisemaks muutunud,on lihtsalt ulme.Aga väga meeldiv oli ikkagi näha teid,kasvõi akna peal ;)
Ja nüüd,umbes kella 14.00 ajal mata tööd tegema.Palun siiralt-teie kõik,kes te mu blogi loete,palun hoidke mulle kõvasti-kõvasti pöialt..või teie armas Joki istub veel juunikuu ka siin vanglalaadses koolis..
Thank you.


Päikest kõigile,ka karukoopasse,sulle kullake ! ;D
Teie Joki.

3 comments:

  1. Mul on kõik sõrmed ja varbad pihus igatahes, inkas keeran keelega lehekülgi ;)

    ReplyDelete
  2. Edu, kiish.:* jaaa, oot, kellesse sa siis nii väga armunud nüüd meil oled? :D:D räägi välja kõik :D

    ReplyDelete
  3. Krissu : hahahahaa,väga hea,sest et LÄBI SAIN!!!
    Julia: hmm,no mine sa tea,mine vaata Facebookist järele.Ma ikka selliste küsimuste puhul saadan inimesed sinna :DD

    ReplyDelete