Wednesday, May 18, 2011

Nii rahul ja samas nõnda rahulolematu..

Täitsa huvi pärast küsin,et kui paljud teist on aru saanud,et ma alustan enamusi oma blogipostitusi sõnadega "oeh" või "oijaah" ? Päris niisama,ilma tagamõtteta uurin ;D Nüüd hakkasin siis ise ka seda tähele panema..;)
Aga ei,see mis ühel päeval tundub ületamatu mäekõrguse murena,võib järgmisel päeval juba olla tühine,kui on tulnud keegi,kes selle su mälust kustutada suudab :)) Minu siirad tänusõnad .
Tjah,eile käisime siis piiiiika plaanivõtmise peale lõpuks kinos ära Sineadi ja Kristusega.Mis ma oskan öelda,kui tahate kord südamest naerda,kord juuksejuurteni piinlikust tunda ja seal kusagil vahepeal veel peaaegu nutma hakata(poolkaastundest),siis minge vaadake "Hall pass" `i ! Heasti oli.

Ma lihtsalt pen ära mainima,kui kummalise soenguga oli üks kena noor daam eile Tammsaare pargis.Tal nimelt oli pool pead kiilaks aetud.Aga ei,mitte nii,nagu teie mõtlete.Nagu..tagantpoolt.Kukla juurest.Ehk siis eestpoolt vaadates ei ole midagi näha...no,maitea,kui paljud aru saavad,mis ma mõtlen?!? ;) Ja muidugi oli kogu see kompott veel sinakasroheliseks värvitud.Ja ei,ärge arvake,et see mulle esimeseba silma hakkas.Selleks oli hoopis tema ÄÄRMISELT vali hääl,mis väga koledaid venekeelseid vandesõnu välja pritsis ;D


Palun kuulake kõik Taani selle aasta eurolugu.Palun,kasvõi üks kord.Minu pärast ;))
Lihtsalt oivaline.

No comments:

Post a Comment