Monday, May 23, 2011

You make me feel like I`m living a teenage dream .



Oeeh,eilne oli..tjah.Niisiis lühiülevaade kõigile,keda eile miskipärast meiega polnud-nimelt panime Sineadi juurest ajama mingi kella 9 ajal hommikul ja marssisime otsejoones Rocco kõrvale "võilillemetsa" :D heh,kas ma oma jalatsid kunagi puhtaks ka saan,seda ei tea ;)
Minul isiklikult mitte midagi häda ei ole,vastupidi,enam paremaks minna ei saa.Ma olen kuradi rahul.Aga jaah,draamat sai.Ja mitte vähe.Mitte et mul midagi Steni vastu oleks ,aga selline käitumine on..noh,kui aus olla,siis alla igasugust arvestust.Üritage vastu pidada.Te mõlemad.
Kuna Heljas meil kenasti sinna keset platsi teki peale magama jäi ja mina niisama üsna õrna nahaga olen,olime me hiljem Saku vahel kõndides kaks toredat tomatinägu ;DD Aga ei,nii päikest saanud pole ma tükk tükk aega olnud,kui üldse kunagi.

Aga Elis ja Priit on Saksamaal.Tulge ruttu ruttu tagasi! Ja..minule tuleb kommi tuua muidugi ;)

Ah ,ja lisan siia juurde,et see oli mu elu parim jalutuskäik ;))

Ja kõigile neile,kes minus nii hirmasti kahtlevad-jah,ma saan ilusti hakkama ja ma olen tõesti õnnelik just nii.Ma saan hakkama.Ma ei vaja rohkem kedagi.

Armastage mind või..sulgege see internetiaken ja minge lihtsalt p***e ;)

Ilusat päeva,
teie Joki.

1 comment:

  1. Oh isver, kõik on nii võõras, milles peaksime kahtlema? Girl, we've gotta take some time.

    ReplyDelete