Wednesday, May 25, 2011

Jup,Elis,we just have to take some time for ladies night ;)

Oiappi,kui raskeks vanemad vahel elu muuta suudavad.See on kõik.Rohkem selle koha pealt ei kurda,luban.
Igaljuhul,tänaseks juba teist õhtut Kristjani juures,eilne oli tore ja tänaseks kah veel saungi plaanis :)
Lihtsalt pean mainima,kui hea meel mul on,et Elis oma digi ilusasti tagasi sai.Just täna Krissuga arutasime,et kuna sa sellega suht koguaeg ringi käid,oli selle kadumine sulle üsna valus hoop.Aga ei,tore :)
Teate,ma kohe ei oska midagi öelda.Miks on vaja olla partybooper?Ma ei saa aru eriti.Naljakas oli peitujooksmist näha.Rauni tuba ikka säästab ja päästab elusid vahel ;D
Mind täitsa huvitab,mis nägu Rauni mulle teeks,kui ma paluks tal oma kitarrimänguoskusi mulle demonstreerida?Mul on see juba kaua kibelenud.

Eksam,eksam,eksam.OIOIOIOIOIOIOIOIOIOI. See saab igatahes kuratlikult raske olema.

PS:Ootan siiani tagasi Priitu ja Elist..ja kommi ;DD

Tänan ilusa õhtu eest.
Teie palavaltarmastatud Joki.

No comments:

Post a Comment