Wednesday, May 4, 2011

Krt,ma olen nii nii nii õnnelik.Üle pika pika aja.



Oijaah.Jah,minge kõik Facebooki ! ;) Jaa soovige õnne mulle.oih,MEILE :)

Väljas on hommikust peale kaunis suur vihmasadu olnud,mis kuidagi lõppeda ei taha.Niiet hommikul rattaga kooli tulles otsustasin poole tee peal,et näen juba ilma prillideta paremini,kui läbi nende ligunenud klaaside.Ja see kõik selle pärast,et ma viimasel ajal kogu aeg kenasti sisse magan ;/ Aga kui aus olla ei morjenda mind ükski neist asjadest.Lihtsalt liiga hea on olla :)))
Kooliga on ..jaah,sellest me praegu ei räägi,sest et mul on liiga hea tuju,et seda rikkuma hakata.
Aga njamhh,ma muidugi lootsin,et täna on ilusam ilm,oleks saanud mu jälle õue peal olevat batuuti katsetama minna ;) Kuid siiski,tänaseks on kõik soovijad minu juurde oodatud :)
Sineadi peaks kätte saama kuidagi. hm..
Krissu on ilus.
Ja Elis oli nii armas,kui ta täna hommikul mulle naeratas ;)
ja Urmsil ja Karolinil sai 2 aastat täis..üleeile vist,kui ma ei eksi? :)
ja Annaliisal on eksamiperiood..muhhahhaa ;DD aga koolis ta ei pea ikka käima ;/
ja mul ei lähe meelest,kuidas me üle piiiiiika aja rongis Paput nägime..:)
ja ma igatsen Steffi ja tema pöörasuse järgi veidike ..;/
ja Priit ei kanna enam geeli,aplaus sellele ! ;)
ja Christo hakkas eilsest seda kandma,aplaus sellelegi ;)
ja tahaks hirmsasti tagasi Sinti minna ja külastada taas kõiki oma ägedaid :)
ja vahel on Julia lihtsalt parim asi ühe muserdava koolipäeva juures..
ja oma pöörastest tüdrukutest ma parem üldse ei räägi.Heameelega koliks kokku nende kahega ;)
ja siis oled sina.Parim.

Ma olen õnnelik.Ma loodan,et sina samuti,armas lugeja :)

4 comments:

  1. ah ainult Veidike jah? :D:D:D

    tglt, ega me muud moodi ju kokku ei saa, kui tuleb lihtsalt mingi aeg kokku leppida. Ega ma vast nii lampi enam Saku vahele nii tihti satu..., Kohilas palju tegemist. (MIS ei välista muidugi teie tulemist meile... nt noortekale...)

    Päikest ;) (L)

    ReplyDelete
  2. eilne kommentaaar ei säilinudki, hälvik1;2 siuke. Aga tead kui hääää on saada kalli, mm, yum-yum (:

    ReplyDelete
  3. Steffile : aga ole hea,kallis,ja liigu ise ka millalgi Sakku,et sind ka vahelduseks näha saaks...;)
    Julia :Jah,kallis,ma tean täpselt,kui head need kallid on ;D

    ReplyDelete
  4. JA MUIDE, MA POLE ASI :D:D:D muidu , oohja. :D

    ReplyDelete