Wednesday, May 19, 2010

You told me I was pretty,when I...

Veiko on ära..
Imelik,hoopis teine tunne on.Ma olen ikka selline beebilõust,hakkasin päris reaalselt nutma eile,kui sellest kuulsin.Hmmhh:)
Ma hakkasin mõtlema,kui asendamatud mõned inimesed on.Imelikul kombel on Veiko minu jaoks üks neist.Alati naeratav(kui just Markus pole Sind endast välja ajanud),lõbus,suurepärase jutuga ja..lisaks "õpetaja"`le ka INIMENE.Ma hoolin väga sellistest inimestest,olgu nad kes tahes.
Ma kohe ei oska.Ükskõik mis minu kätte anda,ma suudan ikka kõik ära spoilida.Jahhh..
Hm,seljataha vaadates..Krissu näeb kena välja.Veel keegi,kes saab ka sõnadeta minust aru.Tegelikult saad Sina ka,Sa lihtsalt ei tunnista seda.
Kas suve algus peab tõepoolest tunduma nagu tugev löök näkku?Sest et täpselt selline ta on.Mida aeg edasi suve poole,seda hullemaks läheb.
Sa saatana sigitis,mürkroheline värv!!!!
Nii see asi jätkuda ei saa.Mu pisikesed söövad mu ära.Ausalt.Nad juba on minust parasiidi teinud.Ja kui ma mõtlen Siki sõnumitele,siis...võibolla see polekski NII halb.Sest et igasugune kontrapost mu elule on vägagi teretulnud.
Aa,ja nädalavahetuse kohta ka siis...;DD Okei,sellest vaatame mis saab.
Ja mulle tuli nüüd meelde,et ma ei näe Karolini blogi ikka veel.Sa pidid mulle mingiasja saatma,kas polnud nii??Tee seda,ma tahan lugeda!!!!:)))

No comments:

Post a Comment