Wednesday, May 5, 2010

Meil on kõik korras.

Kuulad muusikat,logeled,päike naeratab sulle oma kõige kaunimat naeratust ning sa tead,et veel paar tundi ja sind ootab ees pikk pikk ärateenitud nädalavahetus.Et siis täna õhtul Rockstarzi:D Ei,ausalt,minuga on kõik ok:)
Misvahet seal on,et ma miskipärast enam keskenduda ei suuda ja üleüldse on mu pea väga laiali otsas.Noh,teate küll, nagu armunud oleks...;)
Ma olen ütlemata õnnelik,et ma olin paar aastat tagasi pubekas,kuid siiski selline piisavalt tark one ,et suutsin teha kindlaks,mis on mulle hea ja mis mitte.Suutsin eristada tõelised sõbrad(neid niisiis polnudki lõppkokkuvõttes) niisama tolgustest.Ma olin neis niiväga kinni.Väga.Ja mul oli raske.Kuid ma leian ,et paremat otsust,kui tookord Teie juurde mängukale tulla,ei olekski ma saanud teha.
Olen õnnelik.Lõpuks ometi.Jah,ma olen armunud!Olen armunud inimestesse,kes avavad oma südame võhivõõrale ja lasevad ta oma hinge,hoolimata võimalikest tagajärgedest.Ma tänan selle eest.Iga päev elu,kui haldjalaulu...
Küsimus-milleks peame me siis teesklema?Kui ka sinu jaoks on kusagil keegi,kes ootab sind ja armastab.Miks siis valetada,vassida ja varjata,teeselda,lollitada ning haiget teha?See ei tee õnnelikuks,usu.Mina lasksin end läbi võtta.Täielikult.Uppusin,lasin lainetel end randa kanda ja lebasin seal päikese,tuule ja tormi meelevallas.Lasin end pealaest jalatallani läbi peksta igavesel võitjal.Jah,selleks oli Elu.Andes end tema meelevalda,oled nagu leppinud,et juhtuda võib kõike.Sa võid võita ja saada omaenese valitsejaks ning hakata tasapisi iseennast mõistma.Kuid võid ka kaotada,kaotada kõik,mis sul on.Mina andsin alla.Ja võitsin.Võitsin enesemõistmise.Võitsin rõõmu väikestest asjadest.
Ma võitsin armastuse.

No comments:

Post a Comment