Sunday, May 23, 2010

Üks kroon,üks kroon!!!

Üks mitte väga kena ja mitte väga noor "härra",kellega mul õnnestus kokku põrgata?Hm,see oli küll veider olukord.Pluss ilmus jälle välja üks minu hirme-ma kardan inimesi,kes reaalselt mind jälitavad.Pimedas on asi veel hullem,ma usun,et ma lihtsalt minestaks või midagi :/
Üldiselt..muutumatu ja kindel.Nagu Pritsu ütleb-kaks nädalat veel.Nädal veel.Neli päeva.
Ahhh.
Sääski on ulmeliselt palju ikka see aasta.Kuid meie telkimist see rikkuda ei suutnud,siiski.Meid oleks võinud rohkem olla,aga mul oli väga tore teiega!
Lõpuks ometi on ka minu jaoks olemas justnimelt õiged gladiaatorisandaalid.Ma niiii niiii armastan neid!
Ja kleit-ma tegelikult ei tahtnud valget.Ja kui ma koju jõudsin,teatas mu isa kindlameelselt,et see on kombinee ning alles seejärel panin ma tähele,et see paistab osaliselt läbi.Ka sellega on vaja midagi ette võtta.Minupuhul nii tüüpiline.
Ja kas see on tõesti nii,või ei oska mina kalendrisse vaadata?On see võimalik,et mu unistus lendab mu käte vahele juba nädala pärast?
Oh,suvi...
Ma olen piisavalt kaua oodanud,minu jaoks ei ole see järelejäänud aeg enam midagi.Mu armas Päike,ära karda.

No comments:

Post a Comment