Tuesday, May 4, 2010

OOOUUUUGFH!!!

Kas ma olen juba maininud,et vihkan kõike arvutitega seotut??Sest ma olen lihtsalt piisavalt loll,et mitte midagi aru saada.Jätke mind lihtsalt rahule!!!
Ainus,mida ma tahan kuulda praegu,on Andersi karjumine mu kõrvus.Aitähh lipsas praegu mu nutuvõrus huultelt.
Mõru,oi oi kui mõru..Ma leian,et ma pole seda väärtki,niiet millest isegi jutt??Jätame selle.
Huvitav,kas mu sõrmeotsad üleüldse enam kunagi soojaks lähevad?Noh,ilmselt mitte.
Ja ma saan muidu kõigest aru,aga miks sa mind mõnitama pead??Mida see annab sulle?Oled sa siis õnnelikum?Sulle ei meeldi mu käitumine??Ela üle.Kannata ära veel 2 aastat.
Oi,kui vääriti me võime inimest mõista,oi kui vääriti.Arvasin halba,või noh,halvemat.Andesta.
Ma vahest niiiii vihkan reaalsust.Nii väga.Kui vaid paberilehel oleks elu..
Mul on neid veel kaks.Sitaks halb on olla,aga kurta ei tohiks.See vaid rikub kõike,elu,kangast ja tundeid.
Nii.Arvake,mis tahate.
Tühjus.

No comments:

Post a Comment