Wednesday, May 12, 2010

+18 kraadi varjus.Ee,okeeeii..

Nonii.Mata töö sain niisiis jälle kahe.Minupuhul nii täitsa tüüpiline juba,ma arvan:D
Kursusetöö.-.-
Mida rohkem ma veedan aega Sinuga,seda rutem olen hakanud taipama,kes ma tegelikult olen,mida elult ootan ja mis on mu hinge suur soov,mis seestpoolt pitsitab.
No tõesti on vapustav,kui ärkad ja kell 7 hommikul on väljas 14,5 kraadi varjus.
Ma tahaks reede õhtul Küütsu minna,grillida ja niisama olla.Aga ma tahaks,et me oleks kõik koos.Niiet kui keegi seda loeb,ärge palun endale reede õhtupoolikuks plaane tehke!!!

Mind vaimustab see,et alati tuleb homne,mis võib olla veel toredam,lõbusam ja ilusam.

"Minul on karvased jalad"

Minul on karvased jalad
ja karvane rind.
Kogu küla peab
ahviks mind.

Minul on õige jäme
tõrrepõhja hääl
õhtu hilja kui hõikan
kodumäel.

Aga mu süda on vaba,
vaba kui lind.
Siiski linnuks ei pea
keegi mind.

Kalju Lepik

Vott see,kes sellest luuletusest oskab lorilaulu tagant luule suure mõtte üles leida,see on minu masti inimene;) Sest et mina olen isiklikult täiesti vaimustuses sellisest peidetud irooniast ja ühiskonnakirjeldusest...

No comments:

Post a Comment