Wednesday, March 30, 2011

Ühinegem kõik , langetamaks pea .


Jaa,ma kohe oskan olla pahandustemagnet ja neid peadpööritava kiirusega ligi tõmmata.Oeh.


Kallis Mia!

Kui aus olla,ega mul sulle mitte midagi sellist öelda polegi,mis sind tõeliselt lohutada suudaks.Sellise asja puhul nagu polegi sellist asja olemas.Kõik mis ma oskan öelda on see,et mul on nii nii siiralt kahju.Ja mul on väga kahju,et ma ei saa olla sulle toeks hetkel,mil sa mind võib-olla väga vajad.Sina oled ju minu jaoks alati olemas olnud..

Väike killuke siiski: kas sa mäletad,kui ma olin natsa pisem ja meie sinuga tulime Saaremaalt tagasi kahekesi?Sul oli siis vist veel see mannavahu värvi auto. Ja kuidas me siis sinuga koos Koit Toomet üürgasime ja mina tahapingile ronisin,et mööduvatele autodele oma sokke näidata..ja kuidas sina siis minu lõbustamiseks möödujate nägusid välja mõtlesid..Mul pole vist mitte kunagi nii tore olnud.Sa olid,oled ja jääd minu supervahvaks tädiks,keda ma vägavägaväga armastan.Aitäh kõige eest.

Ma armastan sind Mia.

PS: Mul tegelikult tuli üks mõte,aga ma ei tea,kuidas sa sellesse suhtuksid.Kui millalgi on sobiv hetk,siis ma tulen küsima sinu luba.


R.I.P. Henri Järve , mu kallis tädipoeg.

2 comments:

  1. Oi, kui pagana hästi ma seda tunnet tean..
    Ja tänu sellele tean ka, et mingi lause 'minu kaastunne' või midagi on bs. See ei muuda midagi ja on justkui selline nn kohustusliklause teiste poolt..
    See-eest ütlen lihtsalt teile, et olge tugevad, raske see on kuid küll ükspäev läheb kõik kergemaks.. Meil on möödas varsti neli aastat mu õe kadumisest ning alles nüüd võin öelda, et juba on väheke kergem, aga hei, parem ju hilja kui mitte kunagi!

    Pai-kalli minu poolt igaljuhul!

    ReplyDelete
  2. Njaa,õigus sul on,see on meie kõigi jaoks praegu väga raske aeg.Ja millalgi lähiajal me sellest kaotusest ei toibu tõesti.
    Aga tänan toetussõnade eest!
    Kalli kalli!

    ReplyDelete