Monday, March 7, 2011

Tagasi siin!!! ;)

Jeeš;D
Oijaah,igast asju vahepeal juhtunud.Nädalavahetusel sai mõnusasti Fibit`il käidud (mõlemal päeval;)) ja siis saime Sineadiga ilusasti ööseks Kristini juurde minna.
Oijaah,nüüd siis sellest,kui rumalad on Joki ja Sinead kahekesi olles: kõnnime meie siis kahekesi mööda Viru keskust ja oleme niisama lahedad(!!!!) ja siis Sinead järsku ütleb :"Issand jumal".Joki teeb just suu lahti,et küsida ,et mis on ja siis torgatakse talle Kanal 2 mikker nina alla,öeldakse tere ja hakatakse küsima,et kelle poolt meie plaanime hääletada sellekordsetel valimistel.Meie siis tublisti arutasime oma eelistusi seal,kui kaameramees üks hetk küsib Sineadi poole pöördudes:"Vabandage neiu,aga kas te oskate palun öelda ,misasi on koalitsioon?" Vaatan ,Sinead seisab,ehmunud nägu peas ja ütleb:"Mul pole õrna aimugi!" Hahaa.Jaa,aga naljakas oli asi niikaua,kui sama küsiti Joki käest.Appi.markmarkmark,aga ma tol hetkel tõesti ei teadnud;//
Siis tuli Sineadi pihta uus küsimus:"Neiu,mittu inimest on Riigikogus?" Sinead ajab silmad punni:"Ma ei tea,ma ei kujuta ette!!" Hahaa,ütlesin siis ,et seda ma ometigi tean,et 101 on.
Hahaa,see oli lihtsalt tõepoolest niivõrd naljakas vahejuhtum.
Lisan siia juurde märkuse,et mind ajavad hirmus pahaseks inimesed,kes helistavad järjest ,siis kui ma magan.

XOXO,teie kadunud Joki.

2 comments:

  1. Heh vähemalt ei jõudnud te eetrisse. :D Eile õhtul näidati just seda küsitluse tulemust, kus selgus, et paljud Eesti kodanikud ei tea mitu erakonda on ja muud säärast. :D

    ReplyDelete
  2. Hahaa,tore,et mainisid;D sest et ma ise unustasin jälgida Kanal 2 -te (emaga vaatasime terve õhtu ETV-d)

    ReplyDelete