Monday, March 21, 2011

Oleks täiega tore,kui te hoiaksite oma suu kinni,eriti kui te ei tea,milles asi.Don`t be so cocky.Life will beat you all for it someday

Njaamh,see on otseselt minu arvamus asja kohta.Mina ajan oma asjad ise,ärge segage end minu asjadesse või saate rusikahoobi näkku.

Jah,vahest on Joki elu karm. Aga ma armastan seda.Iga viimast kui päeva sellest.

Te ei saa mitte kunagi minust seda niiöelda lõplikku osa.Ma jätan selle endale.

Ja sleepwalk on tore.Ei,ma ei taha sellest rääkida.Lühidalt öeldes oli mul karm õhtu .. ja veelkarmim öö.Jube on ärgata hoopis teistmoodi hoopis teises kohas.

Ja reaalselt,ma ei ole harjunud oma blogis ropendama ilma tärnideta,aga fucking ärge toppige oma kuradi nina minu ellu.

Aitäh.

5 comments:

  1. no sa fucking võid siis teatavaks võtta, et ma olen ainus inimene kes sinust fucking taga ei räägi ja kuna ma midagi pahaga pole kunagi mõelnud (millele iganes sa ka ei viitaks, eeldan et esmaspäevasele kooriproovile) siis sa ei peaks niimoodi mulle näkku kargama.
    Lihtsalt pani imestama, et sind kunagi kohal ei ole kui sa tulla oled lubanud. That's all. Edaspidi võid minu poolt ka samasugusele käitumisele loota, nagu sa teistelt meie klassist saad.
    Ahjaa PS. kas seda rusikahoobi näkkusaamist võib peksmisähvardusena võtta? :)

    ReplyDelete
  2. See,kas mina olen kohal või mitte,on minu asi.Seda esiteks.Teiseks tean ma täpselt,mis seal klassis toimub ja ka kooriproovis on mul silmad ja kõrvad kõikjal ka siis,kui mind ennast pole.
    Ja "selline käitumine" nagu meie klassis minu suunas kombeks on- tead,ma olen lihtsalt nii harjunud juba.Ei muutu nagunii mitte midagi ja ennast ma selliste inimeste pärast muutma ka ei hakka.Ehk siis olen ammu aru saanud,et meie klassi peale pole mõtet aega raisata,ma lihtsalt ei sobi nendega(või siis teiega,õigemini).
    Ja see,et sina taga ei räägi...tead,mul ükskõik.Minu meelest on lihtsalt veider,et sa niiviisi ärritud,kui mitte milleski süüdi pole.Tekib selline "süüdistd süüdistajat" - olukord.Siiski,kui end hirmsasti solvununa tunned,võta vastu minu vabandused.Mina aga ei saa aru,mille eest ma neid esitan.
    Ja peksmisähvardus?Oo ei,pigem metafoor millegi muu taha.Nii et hirmununa üle õla vaadata pole mingit mõtet:)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Sul on õigus,koor on üks suur tervik,mitte kõigest mina.Ma ei ole seda arvanudki.Ja samuti tean,et ma polnud ainus,kellest juttu oli.Lihtsalt tead mida see tõestab?Ainult seda,et te olete suht võltsid,sest nende inimeste ees te ju neid jutte ei räägiks?(Seda õeldes saan perfektselt aru,et mulle ütlemisega pole mitte mingit probleemi).
    Süüdistamine ei tulnud muide üldse lampi,sest nagu sa ise tunnistad,tagarääkimine oli ja see,et ma sinu teiste seast esile tõin - no ürita nüüd üle saada,see on minu blogi,ära loe,kui sulle miski ei meeldi.
    Ja tead,Britt,tõsi.Sa oleksid võinud bitchida.Oleksid jah võinud.Aga mida sa siis nüüd tegid??Kas seda,mis juhtus esmaspäevases kooriproovis,saab nimetada "suhtun sinusse normaalselt" nagu sa ise seda väidad?Kas see on sinupoolne normaalne suhtumine?Sel juhul mind täitsa siiralt huvitab,milline on sinu mittenormaalne suhtumine inimestesse.
    Jah,on rumal arvata,et mulle üldse mitte miski korda ei lähe.Lihtsalt minu kätumine on täielikult tingitud sellest,mismoodi käitutakse minuga ja see arvamus meie klassist on mul kujunenud aastate jooksul.Nagu küla koerale nii koer külale,ütleks mina selle kohta(loomulikult ka vastupidi,niiet ära jälle ärritu)ja nii on minu suhtumist ka kõige lihtsam põhjendada ,ma arvan.
    Muidugi oli sinust tore mainida seda Triinu asja,mis oli.See oli tõesti minu pandud pang ja mul on siiani väga kahju ja äärmiselt häbi.Ja et meie raamatujama lahenes,on mul ka ainult hea meel.
    Ning jah,üritan su palvele võimalikult kiiresti vastu tulla :)

    ReplyDelete
  5. Mina sinu blogi ei loegi, mulle saatis selle lingi üks meie klassiõde. Kui sinust midagi sellist kusagil kirjutataks, ju sa siis ka päris külmaks ei jääks. Samamoodi võib ju öelda minu kooris räägitud jutu kohta - kui ei taha, ära kuula, mida ma sinust räägin.

    ReplyDelete