Wednesday, March 16, 2011

Mul ei ole tavaliselt kombeks inimesi vihata,üldjuhul eelistan pigem olla pohhuisti rollis .



Njaa,kõige kummalisem on,et mul tegelikult polegi midagi tarka öelda.

Tere!

Okeiokei,liiale läheb.

Nojaah,no minaeitea,mina pika vihaga ei ole üldiselt.Rõhk sõnal üldiselt.Muidugi oleneb,kuidas inimene ise asjasse suhtub,kuidas käitub ja mida arvab.Ja üldiselt,ma leian,et mõnes mõttes seltskonnareetur on viimane,kes siinkohal kedagi milleski süüdistada saab.Mis oleks saanud,kui inimene polekski oma suud avanud?Oleks kõik kenasti perses olnud,eksole.Ja meie poleks mitte midagi järsku enam aru saanud.Et mõnes mõttes oli see täiesti ilmselge liiale minek sinu poolt.Aga muidugi see postitus on ainult minu isiklik arvamus olukorrast:D See,kuidas Christoga edaspidi läbi saadakse,on juba omaette küsimus.Tuletan meelde,et ta on koera aastal sündinud veevalaja,mis tähenab sitta kanti pikka viha,uskuge mind.Et ma arvan,et see on juba selline keerukam asi,millega hakkama saada.
Tänan õnne,et mina selles rollis ei ole.

No comments:

Post a Comment