Monday, March 28, 2011

Kõik on hästi.

Ainus asi,mille eest minu meelest on jumalat niihirmsasti tänada vaja,on poisid.Nad kõik.Nagu väikesed päikesed igas päevas,mis teevad tuju heaks ja panevad naeratama..;) Oiiijah,no peale inkat siis üle pika aja jälle koori minek.Kummaline,kuidas mulle küll meeldib laulda,aga ma kiusu pärast ei tee seda,kui keegi mul niiöelda kaikaga kuklas on,et "laula,laula!!" Ma lihtsalt vihkan seda.Asjast kaob niiviisi ju kogu mõnu ära?!? See on minu puhul vist jah see "keelatud vili on kõige magusam"-värk.Tahan teha just seda,mida teha ei tohi,täpselt nagu iga teine 15 aastane maailmavalus teismeline:D heh,tšill:) Aga njaa,tänan oma arukust mitte istuda selle tugitooli peale.Tõesti,olgu ma tänatud,et sel mitte ainsatki korda ei istunud.Ma ei taha teada ka,mis jama sellest tuleb.Oijahh,kõrvalistuja on ikka kergem olla.Eriti ,kui on tegemist selliste .. fruktidega ;)) Aga ei,minu poolt edu teile. PS:Lisan siia juurde,et tegelikult on inimestel suu ka peas ja kui on probleem,on sellest üldjuhul lihtsam rääkida,kui kohe politseisse joosta.Ega me,noored,päris lollakad ka pole. Kallid olete! *vaatab kella ja ootab pingsalt HelQ sünnipäeva* Mmuahh!!

No comments:

Post a Comment