Thursday, November 11, 2010

No tere/...köhahoog.../ teile kõigile!

Jah,blogger`i on taaskord üles leidnud ka teie Joki.Teie alati nii rõõmsameelne ja seltskonnahingest Joki,kes miskipärast on mingi veidra pisiku endale külge haakinud ja köhib naq segane ja nuuskab koguaeg.njamhh.
Lebotan siin juba 3ndat päeva kodudiivanil,samal ajal kui teised mata kontrolltööd teevad ja kirjandi heaks töötavad-.- masendav.
Jah,olen juba üpriski mitmest blogist lugenud ilusaid paranemissoove ja muud head,tänan:)
Ja suur aitähh,et te mind blogger`i abil ilusasti oma tegemiste ja toimetustega ikka kursis hoiate(fotomaterjal on muidugi eriti tänuväärne:) Mina igatsen kaa teie juurde tagasi..oeh.
Kõige rohkem pissed off olän ma muidugi sellepärast,et ma oma pisikese pirtsaka printsessi juurde minna ei saanud(sorri,Steff:/ )
Njaaaah,kui aus olla,siis Joki vaatas täna hommikul naistevahetust(siiavahele mainin nagu muuseas,et ilma küünteta on OIVALINE typida;))ja hakkas mõtlema,et ...ahh,mis seal ikka,lihtsalt tuleviku peale taaskord.Et see võiks..noh,hea ja positiivne ikka tulla,kuigi minu mõtetes keerleb küll praegu rohkem probleeme ringi kui miskit head.ohh.

Tahaks,tahaks,niipalju tahaks!!Tahaks ilusasti ja ausalt selle kõigega ise hakkama ka saada muidugi..see juba omaette asi.

Nii tore on,kui vahel mõned vanad laulud youtube`st üles suudad koukida ,kas pole?!?Mulle nii meeldib:)


Palju õnne,Arne!!!!Ja ei,sa pole vana...;DD

No comments:

Post a Comment