Wednesday, November 3, 2010

No mul ei jää suurt muud üle...I think I`m addicted to Marianne`s.

lefon meenutab mulle ikka ja jälle,et olen teile rääkimata jätnud asjast nimega Tropical Fizz.Palun väga,Nimeta baar,55.- 2 ühe hinnaga.Hahaa,ma küll ei ole päris kindel,mis asi täpselt on Malibu,aga selles oleme me vist kõik kindlad,et juu see on üks VÄGA VÄGA hea asi:DDD(kus nagu muuseas on niiiiiiinatuke alkoholi.Vott.
Loosoovitust???hmhh,vist mitte.
Kristin ajab mind lihtsalt hulluks .Ma saan 6 sms i minutis-aitab küll,mu meilboks saab täiiiiiissss!!!!!
Minu jaoks oli kuidagi hämmastavalt mõjus löök üks kena noor tütarlaps(Tallinna Ülikooli 2.kursuse tudeng),kes meile oma elust üliõpilasena rääkima tuli.Mind ei ehmatanud,hirmutanud ega peletanud miski-ei poole kaheksani õhtul kestvad päevad ega 5-tunnised "augud" loengute vahel.
Tahan Tallinna Ülikooli minna!!!
Jah,täpselt niiii erutatud ma olen õppimisvõimaluste pärast.;)

Eile oli hingedepäev.Joki oli hea laps,käis surnuaias,issi haual.Sal oli hea olla.Kuidagi aus ja hea tunne.Tahaksin seal tihemini käia.mhhmmmmm..


"Misasja,ikka koolis?Mis kuradi tund sul on??"
"Eetika."
"Ja miks sul nii vaikne on seal?"
"No ma jooksin klassist välja rääkima sinuga..."

BULLSHIT,korter on MINU nimel ja kõik ja siis on abieluvaralepingut ka veel vaja ja....
Ei,ma ei hakka veel kusagile poole abielluma,ärge muretsege;))

Tahaks juba niiiihirmsasti,et mata kursusehinne käes oleks...

No comments:

Post a Comment