Monday, November 8, 2010

`Cuz you`re amazing just the way you are..

Njamhh,viimased ööd-päevad on möödunud selle laulu varjus.
Aga tegelikult on vähe neid inimesi,kelle juures ma yleyldse miskit muudaksin.Mulle meeldivad erinevad ,oma keerukustaseme ja krutskitega inimesed.Inimesed,kellest ma vahel isegi üldse aru ei saa-nad jätavad lihtsalt õhku rippuma nagu mingi teatud laadi salapära,mis paneb mind(VÄGA veevalajalik omadus muide;)) terveks ülejäänud päevaks ..ja õhtuks..JA ööks mõtlema,et "mida ta küll selle all mõtles" või et "miks ta nii tegi".Selliseid inimesi on minu elus praegu niimõnusalt palju;))Aitähh:)

Ja Krissu pärast olen häppihäppihäppi:))You diserve luck,honey.

Elis,ohh,,,Elis:))Üle ääretu aja jälle taaskord meie võimas duo lürpis natsa veini ja ajas jubetarka juttu./Joki,ausalt,sul on täiesti võimatu mind surnuks rääkida,sest et ma kuulan sind huviga,sa oled niii elurõõmus.../Oled kallis.

Saapad on ka õnneks olemas,just täpselt nüüd,kui suu tali tuli pilve pealt maha meie juurde.Naljakas on mõelda,et juba niivarsti on jõulud ka käes.hmm..


Ma armastan elu,oh appi,kuidas ma armastan elu!

When I see you standing there,wanting more from me and all I can do is try.

Mikroskoop on muide üks jubelahe asi ikka.Ööäää,inimveri...ja nõel kõrval.Mulle meeldis:DDD

No comments:

Post a Comment