Monday, November 22, 2010

Meie garderoob.Meie garderoob,meie GARDEROOOOOB!!!

Jah,Britt,ma tean,kust õneendorfiinid tulevad.Ning esimest korda elus ei olegi nad kõik toomased.Kõik on Pilled ja üks on Toomas:DD Hm,peaksin sellest fetišist vist üle saama juba.
Puud on valged ja õues on ilus,nii ilus..Seda siiski segab üks asi.V nh, kaks.Aga räägime algul ikka vajalikumast.Palun minge killige keegi ära see Marleen,et ta enam ei vingerdaks mu ajukäärude vahel.Äitähh.
MIda rohkem mu ipod shuffeldab,seda selgemaks mulle saab,et mu lemmikesitaja on siiski Pink.
"This is how it goes down" ja "Glitter in the air",,tehke proovi vähemalt.
Midagi teistsugust tahaks.Tahaks Mia juurde minna.Ja Ele.Ja Saaremaale ka.Oeh.Jah,minu emme peaks küll ikka miljunäär olema mu jaoks..


Would I do the same?!?Mm,yes I would,with a little trick for ya honey..

No comments:

Post a Comment