Monday, November 1, 2010

Mu elu on kummaliseks muutunud.

Jaah,kui päris aus nüüd teiega olla,mu kallid lugejad,siis ei tea ma isegi täpselt,mida teen või kas see on õige või mitte.Nagu tavaliselt,lihtsalt pressin end läbi.hmm.
Tegelikult olen ma nüüd siin tagasi üle vägavägaväga pika aja,mida nimetatakse vaheajaks.OIJAH:D Tunnistan,sai palju tehtud,palju käidud,oldud...tuntud...njamh.
Llllllevikasse enam väga isu minna ei ole,peale seda,kui Nimetas ära sai käidud pisikestega.Suitsu pahviv Krissu,kõrvuni armunud paar,higist leemendav"peo-Andres":DD ja millegi sisemisega võitlev mina.Päris huvitav.Äinaah,tore 5x5 m tantsupõrand oli;;)
Ja ma lasin korraks sipsti endale kaarte panna,no kohe ei suutnud vastu panna.Ja mida teatasid mulle taro kaardid??Teie armas alatimöllav Joki saab oma esiklapse 22-aastaselt ja see on poiss.See on VIIE aasta pärast.Lisaks pidid mul rasedusega mingid komplikatsioonid tekkima,niiet 8.kuud rase olles ei tasu mind väga lage värvima saata:)))
Väljas on selline tore sombune,uduhall ilmake,mis miskipärast teeb mu tuju heaks.Miskit imehead on õhus:)
Miski mind viimasel ajal eriti muserdada ei suudagi,kui..kui vaid,siis üks poolik sõnum,mida ma korralikult ei ressiivinud.
Mnjahh ja muide ärge saatke mulle MMS-e ,ma kahjuks või õnneks ei oska absull mitte midagi nendega peale hakata ja lahti ma neid ammugi ei saa.Ja siis jääb mul üle vaid taluda Krissu irvitamist,kui tal sõnumi avamiseks vaid hetk läheb...oeh.
Sai muidugi Kristini juures kah passitud selle aja jooksul(ära enam kunagi seda tee,mis Jannseni poes :C ).Hahaa-me jõudsime järeldusele,et Facebook Never Lies.Never.(Sa lähed vetsu ja avastad,st sulle on ...miskit meeste oma külge kasvanud:DD)
Steffi,youknowwhat,I really think,that you got the one and only guy,who isn`t a real asshole.
Aga muidugi on see minu arvamus.
BTW-kuulsin,et Andres oli meid väljas näinud?!?Daaaahhh,milleks sa siis,kurati lollpea,meiega välja ei tulnud???
Ma olen natuke palju EAT-is käinud möödunud nädala jooksul.Ja peale seda,kui Ch seal serenaadi laulis,Kristin toolitantsu tegi ja Steffi köögis "vargil" käis,ei taheta meid seal tükk aega näha.Truth or dare:))))))Me olime ikka tõsised tardjalad,kui ma nüüd mõtlema hakkan...;))

No comments:

Post a Comment