Friday, October 22, 2010

Sestetmeieolemegikokkulollakad123 haha;))

Okei,olen vist kolekole rumalaks jäänud,aga Sineadi blogi enam lahti ei saa.Mingi pagana jama.Okei.
Tahan,et msn avaneks nagu võluväel mu sõrmede all,aga ei.Jama sellegagi.
Veiniklaas on tühi.Ja mina luksun kergelt;)) Nüüd jääb üle ju tahta vaid veel üht.Haha.Väga naljakas,kadestan sind,Ch(ja kõik te teised,kes viibite õues khm,vabakäeliselt).
Padjakallistus,hia,soe tunne.:))
Ma kardan,et kipun asjadest alati valesti aru saama ja asju üle dramatiseerima,see on Nokia minu juures.Aga ei ,ma tõesti ,ma arvan,et te eksite,nii hull see asi ei saa olla ega olegi.Jahh,usun,usun küll.
Soffalt pidin küll kole vara ää minema,aga mis seal ikka..see ya next time!
Aga kell on 23.07 ja ...mina tunnen,et hakkan kohekohe ära kukkuma suurest unest ja mu kõht pole enamkunagi endine-Mul actually lausa on kõhulihased ju!(Mille ma täiesti haigeks naernud olen;;)))kets,sa oled kohutav,täiesti sick nh...:D:D:D:D:D
"Eino,see Rebecca on seal vabsjee taunik ja värki...Aiiaiai.Igavene t**a."
"Heia,kuskohas?!?"

Who is always wrong at anything we speak about?Ober bitte-theketu is.
Kes on see lol janes,kes kirjutab "Ketzu LaLaLaLa Teddy ."???? Sa senil`olema,rrr...doughh,lammas;))
Oiei,kas te usute,kui ütlen,et see kuramuse mati ründab juba mõõgaga?!?
huh..

1 comment: