Monday, October 18, 2010

Libra is said to be the most desired Zodiac Sign(did you know?)


Oeh,tunnen päris siiralt,et olen omadega päris läbi.See,millega mu lähedased hakkama saavad,on ka muidugi top värk -.- Ära arva,et ma ei tea,mis see on ja milline.Ma tean,seepärast nii vihane ja...pettunud olengi.

Nonii,uurimustöö tähtaeg oli täna.Okei.Ahah siis.Tähendab ääretult bioloogiat täispakitud tänast päeva minujaoks.Aga jah,mis seal siis ikka,mu oma viga ka ju..

Just suutsin õpetajale pähe istuda ,öeldes,et mul on ilgelt vaja inkat õppida:) ,mis polegi nii otseselt vale..;) ja nüüd ma siis siin olen.Ohjah.

Südame alt on külm ja keha on adrenaliini täis,see ei lähe ära ka.Külmahood on juba tavaline asi...ja unetus.Ärevushoogudest ja muust rääkimata.Oeh..Mures olen,väga mures,vaat mis!Päris kaugele olen juba mõelnud,et palju see ninast sissekäiv,otse ajju keeratav vidin ja bussipiletid kokku maksma läheks..

Ma olen imelik,ma tean.Lihtsalt midagi peab ju saama teha,asi ei saa ju ometi lihtsalt niimoodi lõppeda?!?Keegi peab mulle appi tulema,ma ei jõua ju niimoodi üksi kõike..
Kas ma olen hulluks läinud???Kallis , see ei saa nii olla lihtsalt..
mata töö on ka 2 .Jälle.
2,3,3,2.
kaunis,kas pole??
Aga kuidas Sinuga on?

No comments:

Post a Comment