Monday, October 11, 2010

Keset Solarist härja seljas väga meelas välja näha on veidi totter,aga selline ma olen..:))

Look like mine? Ma usun,et kõik, kes mind vähegi tunnevad,ütleksid ei:))
Aga kes teab??Võib-olla paari aasta pärast...:)
Aga jahh,küüned,küüned,küüned...Ma ei kavatsegi neid enam maha võtta-iga pühapäev uued lihtsalt peale ja...oma küüned saavad olla ka rahulikult.Jah,tänan küsimast,enam vähem saan hakkama,olen nüüd õppinud pead ka pesema nendega:))
Ei,no kõik on jumalast okei.Ma arvan vähemalt.
Täna on Ajukas.Jippii....
Mul on just praegu kõik olemas,seda probleemi ma ei tunnista.Mingi auk nagu siiski on ,või midagi ,mis puudu on..Tahaks minna,teha,olla,täiustuda.
Ups.Mulle tuli just nüüd meelde.Kas me tõesti magasime esimese ESIK `u maha?Oli see see pühapäev ,mis just oli?10.oktoober??
Appi.

Ma vabandan.Sa oled täiesti ülearust kriitikat saanud minu poolt.Anna mulle andeks,Sina ka.Eksisin jah.
Enam mitte.

No comments:

Post a Comment