Saturday, October 9, 2010

I`m a big big girl in a big big ... okeiokei,ma lõpetan ära...

Okei, ausalt öeldes on see kõik lihtsalt naljakas.
Mis siis kõigepealt,ahhaa-kogu ettevalmistus läks päris mõnuga vett vedama(kuigi Kristin,sa oled kulmudega täitsa inimese nägu:).Siiski oli see päris pull,sest üle pika aja leidsin ma, et näen taaskord hea välja.Sa olid ka väga nunnu ,Ch:D:D

"Hellou,can you lead me to the way out?"
No,mis seal ikka siis..."Yes,ofcourse."
"I am just soooo drunk and just wanna go home."
"Ooookeeeeyy,but where are you from,sorry,you have no acsent."
"I am from Estonia actually."
"But ummm,....when you are from Estonia,then why are you speaking me in English?"
"Kas sa oskad eesti keelt vä?"
"Oooojaa...:)"

Inimesed on vahest päris naljakad,kas pole?!?
Aga vot see mulle maitses,nagu päriselt ka!

Üks asi,mis mulle siiski hinge kraapima jäi - mina olen sinu sõber,Urms!

No comments:

Post a Comment