Wednesday, October 20, 2010

Oijahh,natuke segane ja blurry on ,aga seda on ju iga sügise algus,kas pole?:))


Palun ärge mitte mingil juhul kuulake lugu Winni Puhh "Peegelpõrand",see nii haige lugu,et lähen ise lolliks kohe.Hahaa:D

Aga oma uurimustöö peaks ruttu-ruttu valmis tegema,reedeks on ju vaja..aga keemia töö on ka vaja järgi teha,alustasin ju oma keemia õppeaastat sulaselge kahega,üllatuslikult.Noh jah.

Ja selle kõige kõrvalt tahan Elisega jälle võimalikult ruttu pomeloõhtu teha ja siis on vaja veel üks oluline asi ära teha-jah,ära muretse,ma tegelen sellega!;)

Ja siis veel mul tuli üks veider mõttekene,just siis pressis end minu pähe kui ma magama hakkasin jääma...võib-olla oleks see jõhker,aga..maitea.Algul vihastad kindlasti,aga kes teab ,aastate pärast võib-olla veel tänad mind...Vaevalt..aga kes teab..Tunnen,et ma pean,anna andeks.Vabandused,mis tahaksid väga kunagi ka Sinuni jõuda..

Ja selle kõige kõrvalt on vaja veel vaheaega ka oodata!Kas pole mitte ulme,et mina vana laiskvorst,sellega hakkama saaksin?!?:D:D

Ma võin vanduda,et minu pea peakene rohkem ei võta,kui seda 7.klassi matemaatikat,mida me praegu üle kordame..ausõna nh..

Teeme palun nüüd kõik koos vihmatantsu,see on lahe!!

Paistan lapsik-ooo ei...Tunnen end lihtsalt ... Parem kui kunagi varem!




No comments:

Post a Comment