Thursday, June 17, 2010

Ma olin juba peaaegu unustanud,mis tunne see on...Ääretult sitt tunne nimelt.

Hmm.Suvi.Hästi naljaks,pole nagu üldse seda õiget suvetunnet.Võib-olla seepärast,et ta tuli kole järsku minu jaoks.Uurimustöö kolm:))
Aughh,nüüd lihtsalt enam ei suutnud ja võtsin ette tee ambulantsi.Tee pikkuseks võib-olla 50 meetrit,ometi suutsin selle aja jooksul peaaegu minestada ja lugematu arv kordi proovida oma sisikonda välja oksendada..Aga igaljuhul,tahaksin mainida,et olen jube tänulik,et need töötajad reageerivad sellistele SOS olukordadele nii kiiresti ja on väga mõistva suhtumisega.Äitähh;)
Nii.Igaljuhul,tuleb vist vaikselt oma suvegraafikut paika panema hakata..Kõigepealt siis jaanipäev(mille plaanid on mul ja vist teistel ka kõik alles tegemata),siis soomatk Urmetiga,Elise sünna,meie stiilse neliku Saaremaa-Hiiumaa tripp,pulmad,Urmsi sünna,siis Soome ja Liperi...
Olgu,sinna vahele tuleb niikuinii veel miskit.
Tahaks juba niiiiväga 22.juunit...Et teie lõpetamine oleks ometi läbi ja saaks vabalt niisama olema minna.
"Kõik,kes kannavad hõbedast,saavad nende käest,kes ei kanna,paki suitsu."
(Helari Puust,üleni fooliumisse mässituna)

No comments:

Post a Comment