Monday, June 14, 2010

"Eeet siis,Joki,millal su vanemad koju hambaid pesema tulevad?"

Ma saan öelda vaid,et :"Aitäh,Elis!"Need pildid on tõesti lahedad ja tegelt oleks jumala šeff,kui sa neist miskitmoodi koopiad viitsid teha ja mulle ka anda:)Reaalselt,kas sa ei mõelnud seda pilti uppides,et ma olen sama tooni,mis see taust seal taga?Oh jahh.
Mis mul on öelda,ma ei oska valetada,no mitte ei oska.Et siis lihtsalt sonime midagi kokku ja kõik on jälle korras?Vaevalt.
Aga ma olen õnnelik.Rääkige veel-mul on suvel pulmad!
Või noh,mis mul,Sul,õieke:)
Ma arvan,et kõik,mis juhtub,on määratud juhtuma.Olgu seal vahel siis mis jõud iga inimene ise soovib sinna vahele mõelda,kuid nii lihtsalt on.Mina tean,ma olen hipi ,kasvatan sarvi ja kui raskeks läheb,olen silmakirjalik ja tõstan ristatud käed üles.Vahva,eks?Aga mina ei kaota kunagi.Niimoodi mitte,sest võita on kõik ja kaotada..peaaegu mitte midagi.
Jaah,olin tubli,läksin taaskord kooli,ilusasti nagu õpetaja Toompärg käskis.Ja tegin natuke haledat pugemistööd,kutsusilmi ja värisevat lõuga ja voila!Suutsin ära võluda ka naissoost õpetaja.
Mei on suvi,juunikuu ja 13 kraadi väljas sooja.Ma tõesti ei taha mõeldagi selle peale.
Tegelikult on kõik kõige paremas korras.
Ja kui päris aus olla,siis Sa ei vastanud ikkagi mu küsimusele..

No comments:

Post a Comment