Wednesday, April 10, 2013

Viviere senza rimpianti. Ja selle suremine.

Kas.
KAS ma küsin,on see võimalik,et ma esimest korda oma elus niivõrd kapitaalselt eksisin?Tegin nii 100% täiesti valesti?Võtsin valel ajal olematu kattega riske ja panustasin väga valedele kaartidele?
Kas.
KAS,ma küsin.
KAS on reaalselt võimalik,et ma esimest korda oma elus EKSISIN???
See pole võimalik.
See lihtsalt pole võimalik,ütleb mulle mõistus.
Ja kõik muu on kapitaalselt segamini ning karjub nagu ratta peal,et midagi on minu juures totaalselt,TOTAALSELT valesti.See olukord on väga väga väga vale praegu.
Uskumatu,
uskumatu lihtsalt.
Oot.
Mida?
Seletada?
SELETADA??
Lollakas oled või?
Ma ei oska endalegi seletada...

Ma peaksin tihedamini surnuaias käima.Mulle tõsiselt TÕSISELT meeldib seal.
Ainus koht,mis mind muu maailma eest oma tiiva alla peidab.
Mujal on lihtsalt liiga kõvasti karjuv reaalsus.
Reaalsus,millega ma lihtsalt ei suuda,ei suuda leppida.

Seal,kus draakonid ja deemonid...

on see tüdruk esimest...
AUSALT.
Esimest korda oma elus siiras.







No comments:

Post a Comment