Sunday, March 31, 2013

Mulle ei ole kunagi meeldinud MIDA Sa kirjutad,aga mulle on alati meeldinud ja kadedakski ajanud KUIDAS Sa seda teed.

Ma tõesti arvan,et sain hakkama viimase kolme aasta suurima läbimurdega.
 I 
am 
awesome.
Anything U can do,I can do better.
You can talk to God,go banging on his door.

Okeiokei,aitab egost :D

Mulle meeldib helistada.
Reaalselt,meeldib.Istuda ja halada/vinguda millegi mõttetu üle/nutta/naerda lihtsalt tundide viisi kellegagi telefoni otsas,kuni mul lõpuks oma telefoniarvest kahju hakkab.Ma olen selles hea.Ma olen selles osav.Selle olen ma elus ära õppinud.See lihtsalt,LIHTSALT ei paku mitte mingit pinget enam.Mitte mingit ..tunnet või..ma ei tea.Mitte ainsatki tundevärelust,emotsiooni.Mitte ainsatki.Kõne lõppedes tunnen ma lihtsalt end täpselt samamoodi nagu enne helistamist.Tuimalt.See on lihtsalt nagu alkohol,mingisugune hetkeline rahuldus.Naer.Nutt.Vahet polegi. EMOTSIOON. Ja..pika peale ongi nagu tekkinud tunne,et ..milleks ma siis üldse enam helistan,mis see reaalselt annab mulle?
Nüüdseks olen vahetanud üsna emotsioonitu rääkimise vägagi emotsionaalse vaatamise vastu,sest viimane pakub viimasel ajal kordades rohkem.Võib-olla on asi selles,et viimase 10 aastaga olen ma terve elu varu jagu sõnu maha rääkinud ja järgmised 10 aastat tahan lihtsalt vait olla.
Lihtsalt..
vait olla.
Mitte helistada,
mitte rääkida,
mitte midagi.


Lihtsalt vait olla.

 -  "No woman will ever be satisfied,because no man will ever have a chocolate penis that shoots out money."

Ahjaa ja kõik teie pisikesed krõõdad,kratid ja tantsivad paksukesed,
Ma tunnen end hästi.

D.Q.

No comments:

Post a Comment