Wednesday, April 17, 2013

Tahaks panna miljon pealkirja..ometi ei ole päris tõene neist ükski.

Minu tänaõhtune golden question on see,et kuidas paganama päralt suudan ma alati sisse kõndida just siis,kui teised inimesed oma kõige intiimsemaid asju ajavad ? :D
Tase, 110 % :D

Mu mõtted keerlevad.Ja keerlevad.Ja keerlevad ainult ringi ja ringi ja ringi...ometi pole see mulle põrmugi hea.10 euri sellele,kes suudab takistada mind mõtlemast. sulas.peo peale.
Kummaliseks teeb selle asja see,et mu ümber on inimesed...aga just need inimesed,keda ma poleks oodanud.ma ressiivin oma aastatetaguseid tutvusi,mitte ei tegele värsketega.
Kus sa, x6 - mees nüüd oled? :)
ohjah,oma suhteliselt tavalises,pooljoogises olekus ma mõtlen jälle.


It doesn't matter how you feel,it only matters how you look.
Miranda Lambert.

Ma igatsen Sind,isa.
Väga igatsen.
Rohkem,kui midagi muud,igatsen,et oleksid siin ja oskaksid mulle kordki elus nõu anda.

No comments:

Post a Comment