Tuesday, March 5, 2013

"Tead Joki,esimest korda elus ma võin sulle ausalt öelda,et sa oled täitsa idioot,noh! " (Sineadi auks seekord)

Tere jälle .
Mul tuli tegelikult täitsa hea idee neid nö "aupostitusi" (kellegi tsitaadi või mõttega) siis Bettys edasi arendada.
EHK siis,igakord,kui tuleb uus post,tuleb ka uus idee/quote mõne mulle kalli inimese suust.Olgu seekord selleks mu väike must saatan. :D tuleb neid poste täpselt niipalju ,kui on minu ümber neid inimesi..ja kui nad otsa lõppevad...
siis kõik muutub.
Muutute teie,
muutun ehk minagi ja jõuab mulle kohale,kui palju jõudu/julgust/jaksu edasiminekuks ma teist ammutan.
Naljakas.
Loen ja kuulen siin,et tänapäeva noorusel on kombeks ise endale igasugu huvitavaid/poolvõimatuid diagnoose külge mõelda.Olgu,teeme nii.Ma siis lähen nüüd "nooruse vooluga" kaasa ja diagnoosin iseendal  suurt südameataki- ning infarktiohtu. Sobib?
Hästi,

näeme veel.

No comments:

Post a Comment