Saturday, April 16, 2011

Ka elu24 suudab mind positiivselt üllatada :)


Kui kirjutada Youtube`i otsingusse The power of words,tuleb sealt lahti üks väga siiras ja tore video.Palun,kui teil vähegi aega on,mu kallid lugejad,vaadake see üle:)
Jaah,aga nüüd on Joki kurguauguni maasikaid täis.Ma ei suuda ära oodata,millal juba ometi tripile ära saab...Minema tahaks siit endiselt väga sombusest Eestist natukeseks ;)) Aga nüüdseks on juba kindel laks,et 30 seconds to mars i kontserdi ajaks oleme me tagasi.
Tulge ka kõik 21.juunil kontserdile !!
Sinead kolib juba ilmselt järgmine nv Kasemetsa.Ja mõte tekkis ka sellest Elise lõkkeõhtust,et teeks siis Sineadi juures ka mingit grilli ja värki :) ...ahjaa,hehee,mis mulle nüüd meenus.Meil on ju ikka veel olemas need nö.Baila kaardid(mis tegelikult ei ole üldse Baila kaardid-.-) :DD hahaa,paneme Kristini naked mile `i jooksma,niiet vähe pole ;))

Küsimus-kas mul on ainult selline tunne või inimesed tõesti räägivad mulle natuke vähem kui nad tegelikult teavad?!?

Sinead ja Christo magavad.
Mul on lihtsalt niiiiiii igav.

No comments:

Post a Comment