Wednesday, January 12, 2011

Oioioioi,tüdruk,sa käid jälle alla...


Lihtsalt on osad asjad,mis teevad inimesest inimese ja siis veel sellised asjad,mis teevad temast hea inimese.Jah,justnimelt nii lihtsalt mina inimesi liigitangi.
Mulle EI MEELDI inimesed,kes oma suva järgi tolmu üles keerutavad ja siis pärast pean mina mööda kooli jooksma ja asju ajama,et üldse ise aru saada,mis siin nüüd täpselt toimub.Lõpetage ära,tahaks rahulikult elada ja olla,vähemalt nüüd.

Mulle miskipärast ei meeldi mõte et nii umbestäpselt tunni pärast istun matas ja naguniiii ei oska eesootavat kursusetööd.Kuidas mina küll ennast sellistesse jamadesse alati mässida suudan?!? -.- Masendav.Sellegipoolest,kui ausalt öelda,siis hindan ma oma pinginaabrit tunduvalt rohkem kui õpetajat.Õpetaja lihtsalt tekitab minus tunde,et ma olen totaalne idioot,kui millestki aru ei saa.Aitääh,Krissu.

But,..a bottle of vodka still lies in my hand.Ma saan hakkama.Alati saan.

Puhkusele tahaks minna.Ja vahel ma mõtlen,et..üksi.

No comments:

Post a Comment