Wednesday, January 26, 2011

Ma võitsin seitsmese Backgammoni.Ei ole võimalik.Appi.

Yeeš,Joki on jälle jalul.Mitte päris terve veel ,aga jalul vähemalt;)
Ma olen jälle kusagile imelikku tumedasse sõltuvuseauku kukkumas.Või juba kukkunud.hm.Ja ega ma eriti iseennast veenda ka ei suuda,et see mulle kohe üldse hea ei ole..Ja ma kuulan jälle seda lugu.Üle poole aasta.
Misasjaa,nüüd kõik ahvivad mind jubaa??Mina parkisin oma palaviku kenasti esmaspäevaks ikka.Ei jää siin midagi haigeks nädalavahetuse ajaks! :D Tegelt ka,ärge jamage tibid,krt küll,meil vaja välja minna.
Krissu,Kristin,Sinead-saage ruttu terveks.
Aeg liigub nii kiiresti,et ma ei suuda sellega sammu pidada,aga siiski piisavalt aeglaselt,et ma varsti lähen pöörseks suve oodates.
Somebody has made a rebel out of careless man s careful daughter.
Kuulake kõik P!ink`i lugu "Fuckin perfect" ja minge hulluks.Teie kõik.

Aitäh Elis.

No comments:

Post a Comment