Monday, January 10, 2011

"Miks teil noorteka keeld on?!?" "Mmmh,sest et meie Sineadiga oleme lihtsalt liiga ülbed." "...Ah..haa..." "(omaette :DD)"

I remember how we felt sitting by the water aga siiski , kui aus olla , olen ma õnnelik , et see kõik minu jaoks lõppes ja nüüd lõplikult läbi on. Ma olen lõpuks rahul.
Aitäh. ;)
Kõik,mida Joki on pidanud läbi elama on teinud ta nii tugevaks,et ta enam iial kukkuda ja haiget saada ei karda.Face it,tüdruk,üks hetk see ju pidi kõik niikuinii läbi elatud saama.Parem ongi,et nüüd saan ühe ülimegasupertšilli suve vastu võtta:))
Ahjaa ja sellest rääkides,meil Ch ga tuli idee,et see suvi võiks minna rattamatkale(all rights reserved,Elis;D),aga võiks minna niimoodi,et algul sõidaks rongiga kusagile ja siis sealt väntaks edasi..mmm..Annaliisa?..Karolin ja Urms?? Kas teie viitsiksite? Muidugi aega veel on korralikult,aga meie Joki elab juba praegu üleminekueksamilises suves:)

ja Krissu,sinuga on tore.Armastan sind..oeh,hirmsasti.;)))


Ma olen õnnelik.Kergelt kahtlustes,aga õnnelik.

2 comments:

  1. Telgi jagame kottidesse ära, et poleks mingit võimalust, et Ch saaks kurta või kuidagi pidi pahas tujus olla!

    ReplyDelete
  2. JokiJoki , mina tahaksin ka nii tulla ;)

    ReplyDelete