Wednesday, December 8, 2010

Nooooniii.See on üks kuramuse kuri postitus,niiet mõelge enne järele,kas te ikka tahate seda lugeda.Ma tean,kelle hinge siinkohal kahtluseuss puges.

Jah.JAH,ma olen jälle kodus,kõik teie,kes te seda niiväga tahtsite.Palun väga,minge minu poolt kõik ilusasti perse.
Jah,palun väga.
Ja teie kõik,kes te mu blogi loete ja sellest mingit sitta välja üritate imeda,minge ja imege kusagilt mujalt midagi muud.Ma tean täpselt,kes selle kõige taga on ja kurat,kui ma teid kätte saan,hoidke alt.Ma olen alati,ALATI hea nende vastu,kes on sama minuga ja vastupidi.Tundub et see kraam ikka tuleb kinniseks ümber teha,et igasugused parasiidid siia ei pääseks.
Te kahetsete seda.


Kristin,saa ilusasti terveks.

Natuke helgema poole pealt(või siis ka mitte:D)-Krissu ajab mind hulluks oma anekdootidega.

Sa nägid täna väga hea välja,kullake.Edžii:DD

Bruno Mars i "Just the way you are" on idee poolest hea kugu küll,aga mulle meeldib palju rohkem kui Savannah Outen ja Megan Nicole seda järele teevad :)

Ma kas armastan või vihkan Teid,iseasi kes Te praegu seal arvuti taga olete.Lihtne.

3 comments:

  1. Tnx Muss. :)
    Ma üritan kiiresti teveks saada. Vb tulen homme juba kooli. :)

    ReplyDelete
  2. Kuhu kategooriasse mina käin? : D

    ReplyDelete