Monday, December 6, 2010

Long time no see

Kaua on jälle möödas.
Paavlis sai käidud,tore oli.Järgmine kord on siis tuttav jälle minna :))
Njaah,selle kurikuulsa Mihkli juures sai ka siis ära käidud.Hmm.Ma ei oska midagi arvata sellest,kui ma näen inimest esimest korda ja.. 10 minutit hiljem on ta juba pannud mind pitsat tegema.Hmm:DD aga ei ,muidu täitsa okei tüüp tundus olevat.
Jaah,ja nii kiiret jooksu kui tol öösel,pole Tallinna tänavail enne nähtud.Mis tuletab mulle meelde,et ma lihtsalt pean mainima,kui väga ma mitteklappivaid bussiaegu jälestan.
Bio tööd sai hästi tehtud."Taimerakkude..taimerakkude misasi?!?Kuss,ole tasa,värvus.."
Joki on lihtsalt parajalt lollakas..
On niipalju inimesi,kellega pole hullult ammu kokku saanud,näinud,üleüldse suhelnud.Peaks helistama neile,ma arvan ja Tallinnas mulle meeldib niietnaa:))
ma ei saa Facebookist aru.Aga mulle tundub,et nii on mul juba paljude asjadega..

oeh.

No comments:

Post a Comment