Friday, December 31, 2010

Ilusalt lumiselt Hiiumaalt.


Teie ühaegu nii õnnelik ja nii õnnetu Joki.Millal küll saabub aeg,mil Joki saab võluriks ja sellisel ägedal ajal nagu aastavahetus on kõik mu kallid(vanaemast kuni Krissuni välja) minuga??? oehh;))
Ei,aga siin on tore,ma ei kurda.Hariv on ka -ma ei teadnud tänaseni,et on olemas kasemahla viin.Ei,nagu fur real,täiga lahe.Aaaga.. lõhna järgi on ta siiski puhas piiritus:D
Tahaks täiega teada praegu,et kus te kõik olete ja mis teete.Tahaks olla kärbes seinal ja näha millega te olete otsustanud tegeleda meie selle aasta viimasel päeval.
Ei,aga ma loodan ,et teil kõigil on täiega tore,kus te ka ei viibiks.
Armastan teid ema-isa,sõbrad,sugulased ja muud loomad!!
Siirad soovid ilusa vana aasta lõpu kohta ja veel kifti uuemat!

Teie oma,
lil`Bailey

PS:Ma tean,kui kaua sa seda postitust oodanud oled,niiet ma loodan et leiad aega seda veel täna lugeda.
Armastan.

No comments:

Post a Comment