Monday, September 27, 2010

Oijahh...Hih hih,aega on veel küll ja küll.

Noniišiiš,lõpuks on möödas see rebaste pidu,mille Getter küll kohe algul väga rangelt "Kerli sünnipäevaks" tituleeris.Nojah,mis seal siis ikka.Einoh,nüüd ma vähemalt tean,mis koht see on ja mis seal siis toimub ka(ega ma rohkemat oodanudki)ja ega väga viga ka nagu ei olnud.

mhm,mul on täiesti taandumatu isu tuubimarmelaadi järele..Mmm.

Ja pildid saime ka kätte:)Uskumatu,et ma nii võltsi naeratust ette manada suudan,lausa naljakas.
Mia,tean,et loed mu blogi aeg-ajalt ja oleks tore,kui tuletaksid mulle meelde,et sulle ka pilte jagan,enne kui emps kõik ära krahmab:D

Ja palju õnne,Sillu,tõesti.Seda sa ju tahtsid ja teadsid juba ette..Tubli tüdruk:))
Ja jälle omada terveid klappe on nagu mingisugune kõrgem õnnistus...

No comments:

Post a Comment