Wednesday, September 29, 2010

Mul käib see kõik niiöelda hooti,sorri ja värki ;)

Patsy Kensit,Sienna Miller-mul on ikka suht ühene naistemaitse-kui seda minupuhul üldse nii võib nimetada :)
Ei ma sain aru muide miks mul puudub muusika ja heli arvutist.Seda demonstreeris mulle 7 aastane muide.
Mu kõlar oli välja lülitatud.
Ohjah,Joki on pärisrumal vahest:)))
Aga linna kaltsukatesse tahaks niiväga jälle minna.Lähiajal.Võimalikult ruttu.
Roses.Jajajajaja,roses.

Nüüd pean ma muidugi veel leidma võimaluse,mismoodi seda Sulle võimalikult pehmelt ja ilusasti öelda,et olen käinud jälle pahandust tegemas ja tagajärjed..:)Hmhmmm:))

Öõüshiiklipblanblablablablurrr..Kuule tütarlaps ,te peksate ikka täiega segast.

Ma kõndisin mööda koolikoridori ja järsku kostis kusagilt minu selja tagant hele kisa:"Kõik tüdrukud on ikkagi printsessid!"
No kuule,ega ikka ei ole küll...

Kogu tõe leiate oma päeviku kaanelt,jätke see meelde!!!

Milline tolvan on jälle sättinud mata mulle viimaseks tunniks?!?

No comments:

Post a Comment