Tuesday, September 28, 2010

Jokikasvabomaettesuureksjapaljutugevamakskuisina!!

Nohjah Markusega koju tulla oli viimane asi,mida tahtsin,aga mis seal siis ikka.Saan nendest ka aru.Pole hullu:))
Täna oli küll tore päev.On keegi ka uhke minu üle või üldse ei ole?!?
Kuidas arvutil hääl tagasi käib??Ma ei saa aru,ma olen kõikvõimalikud variandid läbi proovinud(ärge arvake,"open volume control" nuppu ma ikka tunnen:)Ei,reaalselt,ma arvan,et mu kõlarid on katki.Nad kõik.
Eile oli tõesti tore sinuga Kristin ja su maja näeb tõesti lahe välja.
Bordoopunased seinad...:DDD
Ja Pritsu soovituste järgi ostsime omale pitsa.
Aitäh ,Priit!

http://www.youtube.com/watch?v=QWNoiVrJDsE
See on tõesti armas;))No panin jah väikse pisara maha,mis siis..

Reedel ainult kolm tundi(pluss tuletõrjeõppus),yipiii..

No comments:

Post a Comment